Ipad och jobb

Jag har införskaffat mig en ipad och jag känner meh över den. Det enda jag verkligen har användning för den, som skulle bli mycket svårare och tråkigare utan den, är att läsa manga. Sedan är positioneringssystemet inte helt fel det heller :) Men utöver det så ser jag för min egen del inte så många fördelar som ens kommer i närheten av att det skulle revolutionera mitt liv, Min telefon gjorde det i mycket större utsträckning. Det känns som om många hypar den i större utsträckning än vad den är värd och har funktioner.
Och på tal om det så kanske vi i gruppen/enheten/avdelningen för lärande och forskarstöd få en platta som arbetsredskap – något som jag tycker är fullständigt onödigt (trodde aldrig att jag skulle säga något sådant ;) ). Kanske kommer förklara varför jag tycker att det är onödigt senare om jag orkar :p

Kommentera

