(nästan) första veckan

De första dagarna kan beskrivas så här:
Under första dagen kände jag glädje. Det var en ny arbetsplats och nya arbetskamrater och jag fick lite UB-vibbar av personalen – d.v.s. trevliga och roliga. Dessutom gav jag förslag på hur vi kan arbeta med DiVA :)
Andra dagen var det en ny känsla och det var vilsenhet, vilsenhet över vad ska jag göra och när ska jag börja göra det etc. Som vanligt är man inte ensam att känna så så det känns lite bättre nu.
Nu den tredje dagen så känner jag en stor ensamhet istället, ens skämt når inte riktigt fram ibland och samtidigt känner jag inte en jävel här nere =/ Men vi får väl se hur det går, det brukar ju bli bättre :)

Kommentera

