Faan

Det känns som om mycket i jobbet går åt pipsvängen. Delvis av att jag är jag. Bland annat så har många jag jobbar med mycket mer erfarenhet av olika saker som jag inte har och denna vecka har det blivit mycket av sånt. Förrutom detta så har jag sovit alldeles för lite – så att jag haft svårt att koncentrera på jobbet (Hata!!!) Jag försöker lägga mig i tid och allt sånt men jag är ändå jättetrött på morgonen. Jag känner villrådighet just nu förhoppningsvis blir nästa vecka mycket bättre. Känner mig som en asdålig människa/arbetare just nu och förstår inte hur jag ska klara av jobbet i Jönköping =/

Kommentera

