Mer träning (och troligtvis mer träningsvärk imorgon)

Inser att jag måste prata med min PT eftersom sista kvarten var mer jobbig än rolig och som jag har förstått det så ska träning vara rolig också. Fast vad vet jag ;)
Fick veta idag vad min vikt är och det var inte roligt att veta – jag skulle nog säga att jag ligger 7 kg över vad jag känner är bekvämt och 16 kg över vad jag verkligen skulle vilja ligga på. Aja, det är väl lite därför man tränar eller hur :) Fast problemet just nu är att min motivation är hälften så stor som förra veckan =/

Kommentera

