Ja du…

Jönköping

Fördelar: Tillsvidare, ”ny stad nya möjligheter”, mer ansvar, DiVA, större nätverk, (högre lön?)

Nackdelar: ytterligare ett ställe där jag inte känner en käft, mer ansvar, ej statligt arbete

 

Stockholm

Fördelar: DiVA, börjar sakta men säkert lära känna människor, Stockholm som stad är fantastisk (om än långa transportsträckor)

Nackdelar: Det är något med ledningen, känner än så länge inte tillräckligt många, dyrt med boende

 

Umeå

Fördelar: Kompisar, trevliga arbetskamrater, vill verkligen tillbaka

Nackdelar: En chansning, inget DiVA-jobb, varken sfbok eller bra japanska butiker i närheten

 

Detta är väl vad jag hittills kommit fram till… Imorgon ska jag ha bestämt mig och jag har ingen aning om vad nuvarande arbetsgivare erbjuder.

Kommentera

