From zero to hero

Det har varit en jobbig förra vecka (därför ingen bloggning). Kände mig sämst och ogillad av alla tack vare en kollega som tyckte jag kopierade på fel sätt!? Samma kollega skällde ut mig för ett ”fel” som nästan alla gör tidigare (tis förra veckan). Det innebar att vissa på plan 5 ogillar(?) att vi går till dem om vi har frågor eller om det blir fel, även om de vet mest om t.ex. kopieringen etc. Så igår när jag gick på jobbet igår så kändes allt jävligt och hopplöst, trodde inte jag skulle känna arbetsglädje igen etc.
Men ett arbetslagsmöte senare där det kom fram indirekt att jag fått skäll utan att ha gjort något fel egentligen och att alla tycker det är konstigt att man inte får gå till de på plan 5 – så kändes det lite bättre. Att jag dessutom lite senare får ett samtal där jag blir meddelad att jag (nästan) fått jobbet i Jönköping (måste genomgå ett test först). Så har mitt humör svängt 180 grader. Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Jönköping, SH (de har fått lite eld i baken nu ang mig och min anställning ;) ) eller ska jag hoppas på Umeå.

Återkommer med de olika ställenas för- och nackdelar senare :)

2 svar to “From zero to hero”

  1. Folk som skäller är ofta sådana som skäller på alla, om det är någon tröst. Trist ändå!

Kommentera

