Intervjun

Det känns som om jag fått 3:dje gradens utfrågning. Många och ibland direkt svåra frågor som t.ex. ”förklara publiceringsstrategi för en forskare, vad skulle du säga?”. Tyvärr(?) känns det som om jag inte får jobbet mycket eftersom jag inte kunde ge ett rakt svar ang. vad jag skulle välja om jag valde mellan Sthlm och Jönköping. Sthlm och mina kollegor har helt enkelt växt på mig. Hmm får se hur det blir, det känns som om jag måste fundera på detta förr eller senare, för det finns ju fler jobb att hålla utkik efter. Förutom detta så känns jobbet som alldeles för ”stort”, d.v.s. mycket ansvar och en hel drös arb.uppgifter – ngt som är positivt är att detta var liknande som jag kände ang. SH-jobbet och det känns ju bra nu (typ).

Kommentera

