Städning+ äcklig smörgåstårta = not happy

Suck… Trodde städningen skulle ta en timme men det tog två timmar istället. Detta enbart för att de glömde säga till mig och en till att oavsett om vi blir klara eller inte så slutar vi 17. Sen var det inte god smörgåstårta heller så inte ens det kunde gottgöra det hela. Eftersom det hela var valfritt så tycker jag de som skippade det hela gjorde helt rätt.

En typ av uppdatering från förra inlägget är att jag nog upplevt allt såhär starkt ändå. Det jag gjorde var att tänka på smärtan av att hon skulle bli ihop med någon annan (och liknande) och då insåg jag att:
1) Jag är förälskad och eg. inte kär, det är ju viss skillnad iaf ;)
2) Jag kände igen känslan/smärtan sedan tidigare och då kunde jag dra slutsatsen att jag har kännt något liknande och då började jag minnas.
För att dra lite detaljer kring det så var det i 3:an i gymnasiet när jag var förälskad förra gången. :) Som jag skrivit tidigare så tycker jag att känskor är roliga.

Kommentera

