Intervju och annat

Är lite halvt osynkad just nu känns det som och jag vet inte riktigt vad det beror på. Hur som helst innebär det att jag vill sluta tidigt men att just jobba är inga problem (annat än det är tråkigt). Hmm.. Det löser sig nog snart men jag vill gärna kunna göra ett sista ryck innan jul iaf.

Har blivit kallad på intervju till Jönköping i slutet av januari!!!! :D Utöver denna glada nyhet så har jag fått 2 biobiljetter i julklapp av högskolan :) En kommer gå åt i helgen då jag ska se (höra) Tron: Legacy. Jag är mest intresserad av filmmusiken än själva filmen, det är Daft Punk som gjort den och de är en av mina absoluta favoriter när det gäller musik.

Kommentera

