Testar att blogga från mobilen

Jag har laddat ner ett förhoppningsvis bra blogg-program till min telefon. Så det kanske blir att jag bloggar lite oftare och inte bara när jag kommer hem till stugan :)
Idag har jag handlat lite småsaker till resan ner till Lund – viktigaste är nästa bok i Dresden files :) Insåg att jag måste höra om extrajobb på sfbokhandeln, det är väl lika troligt som att jag ska vinna på lotto att jag får jobba där men jag måste försöka.
Dessutom har jag hämtat ett program för stockholms filmfestival och önskar att jag kunde se de filmerna jag vill se. Tyvärr har jag missat några visningar och andra missar jag tack vare Lundresan :( Aja, tänkte försöka hinna se ”Rare exports: A christmas tale” som går på lördag.

Kommentera

