Hmmm

Mycket som händer och som snart ska hända i mitt liv känns det som.  Rektorsinstallation imorgon och det innebär att jag kommer att ha på mig skjorta och kavaj – något som jag insåg är väldigt snyggt på mig :) Därför har jag önskat mig presentkort på dressman i julklapp.

Sedan far jag till Ume nästa vecka och innan dess vill jag hinna med en sak.Hur som helst ska det bli skönt att fara hem igen.

Ah, höll på att glömma att jag var på ett trevligt DiVA-möte igår med stockholmsbibliotek som har DiVA. Verkade vara ett trevligt gäng och jag pratade till och med med folk. Som avslutning fick jag veta att det finns en regional afterwork-öl här i Stockholm. Tyvärr är det rätt långt mellan träffarna men förhoppningsvis ska  jag vara med någon gång.

 

Kommentera

