”Snökaos”

Det har varit konstigt väder idag. På förmiddagen så regnade det sedan gick regnet över till snöblandat regn och tillslut så blev det snö av allt ihop. Självklart så blev det kaos i kollektivtrafiken, som tur slutade jag lite tidigare och bussen var ”bara” 10 min försenad. Det som däremot var/är positivt att allt känns som hemma (minus de försenade bussarna) :) Det är nästan så att jag måste prata med chefen om jag kan jobba hemifrån om det blir sådant kaos att jag inte kan ta mig till jobbet.

Kommentera

