Allmänt och mat

Idag har jag köpt en present men också utmanat ödet lite grann :) Hur som helst ska det bli roligt att fara hem i helgen men jag känner på mig att jag kommer att ha svårt att hinna med allt som jag skulle vilja. Jag bävar också inför att släpa på min ”lilla” väska på torsdag.

Dessutom har jag kommit på (för sjuttielfte gången) att mat är godast hemlagad. Oftast tänker jag att äta ute (läs snabbmat) är så gott och enkelt men oftast blir jag besviken som idag. Men visst ibland orkar man inte laga mat men jag tycker det är svårt att hitta ett relativt billigt och bra ställe.

Btw. Rekommenderar er att se Scott Pilgrim vs. the world. Såg den i helgen och älskade den! Skulle se den igen om jag bara hade pengar.

Kommentera

