Ah, äntligen helg

Snart har det gått en månad sen jag började men det känns mer som två veckor. Man blir lite orolig att tiden går så snabbt. På jobbet så håller jag på med på ett utkast till ett beslutsunderlag för rutiner vid spikning på högskolan. Efter detta är klart har jag fått erbjudande att arbeta lite med bibliotekets linux-server :)

Helgen blir skoj, imorgon ska jag se bio och se Skellefte AIK spela på O’learys. Som tur sker detta på Kungens kurva som har bägge under samma tak :D Dessutom finns det en arkadhall där också som jag troligtvis också besöker imorgon.

Skitbra helgmusik :)

Kommentera

