Dumma huvud

Suck..

Ingen bra dag detta egentligen. Tror jag råkat ut för mindre depression. Det som är roligt är att en del av mig tycker att allt är meningslöst samtidigt som en annan del (som jag vet är mer ”sann”) tycker helt annorlunda. Det är roligare med dessa saker när man vet att allt inte är meningslöst men som tur är så går det över när jag får sova lite. Samtidigt så går det inte att komma undan att det finns en stygn av ”sanning” i depressionen. =/

 

Glömde att säga i förra posten att jag börjat ha pass. Det är skillnad mot tidigare eftersom typ 75% är att de vill veta om en bok finns inne. Det är inte lika lätt att gå efter ”hjälp till självhjälp”. Tack vare detta så blir det ytterst sällan dötid.

2 svar to “Dumma huvud”

  1. Tråkigt med depression. :( Men ingenting är meningslöst (även om det kan kännas så ibland). Jag lovar.

    Tänk att DU (och ingen annan) har hamnat där du hamnat och att det finns bibliotekarier och andra som vill ha just dig där – och ingen annanstans. Det du, B-G! Glöm aldrig det. Du har blivit utvald, bland X antal andra, för just det jobbet.

    Låter underbart HÄRLIGT att börja ha pass! :) (Vill också!)
    Det fixar du!!!

    Ha det jättebra!

    • Tack för kommentaren!

      Nu har min depression gått över som tur är.
      Jo jag vet att ingenting är meningslöst men säg det till min hjärna när den drar igång sådär ;)

      Problemet är att den inte berodde på jobbet utan snarare ensamhet och ens drömmar/förhoppningar som inte går i uppfyllelse. Hade jag varit i Ume med er så hade dessa tankar inte kommit.

Kommentera

