Planer för lönen

Oh, vad jag längtar till lönen! Finns så mycket jag kan och vill göra/köpa. Nedanför kommer lite vad som nog kommer att hända ;)

  • Häftig mugg från sfbokhandeln
  • mat och öl + bio på kungens kurva (kommer nog älska det stället eftersom allt finns samlat)
  • testa onlinepizza.se

Förutom detta så har jag kommit fram till att jag trivs rätt bra på jobbet, det finns självklart lite att klaga på – mest ogillar jag byggnaden som i personalutrymmena går i betonggrå :(

Kommentera

