Svåra beslut

Inser att jag till våren kan ha några svåra beslut att ta. Detta eftersom det finns indikationer på att få jobb norröver kan vara väldigt svårt alt. inte alls med det jag vill hålla på med (just nu). Men det får man se då men det är svårt att inte börja fundera.

I övrigt så går det bra, måste bara lägga mig tidigt/tidigare – nog för att jag lägger mig tidigt redan nu =/

Ett svar to “Svåra beslut”

  1. Ta saker i ordning ingenting säger ju heller att bara för att du stanar kvar i ett-två år betyder att du måste stana för tid o evighet dessutom så får du ju ett bättre slagläge, om du har flera års erfarenhet! Slå gärdna en singnal någon gång

Kommentera

