En fantasifull rubrik

Det är väl dags att uppdatera bloggen. Jag har fått pikar, som är bra för då får jag tummen ur röva ;)

En sak som jag upptäckte om högskolan var att den har mindervärdeskomplex. Under introduktionsdagen fick jag höra hela tiden att ”vi är mycket bättre än gamla universitet för att …” (en massa anledningar). Sedan fick jag se nya rektorn och ska senare på hennes installation (= fest) och hon ser ut på kort som en snäll liten tant + stavar namnet Wright men det uttalas Vrigt. O_o

Jag är lite nervös över jobbet eftersom jag ses som en expert men känner mig inte som en sån. Dessutom vet man ju inte hur mycket de förväntar att jag ska kunna etc. Märker att jag har vissa kunskapsluckor =/

Kommentera

