D-day 2

Nu när jag sitter här i stugan och är äckligt trött så inser jag att jag är inte lika nervös som igår. Så jag gissar att boende”krisen” var mer akut och osäker.

Nu har jag varit runt i området från stugan till Huddinge C och tillbaka på cykel (bilder kommer), och upptäckte att det finns en fornborg i närheten – så jag skrev lite fel igår. En till sak jag upptäckte är att Huddinge är bergigt med mååånga uppförs- och nerförsbackar så när jag kom hem var jag helt slut. Men något jag fick med mig från mataffären är en laddning med Chorizo strutskorv :)

Kommentera

