Vill sova

Blä, jag sover som en kratta just nu. Somnar säkert efter 3 på natten skulle jag gissa, jag kollar inte på klockan eftersom då skulle jag bara bli mer stressad och vara vaken ännu längre. Allt detta beror på 2 saker.

1) Hade redan innan halvt vänt på dygnet, så det hjälper ju inte till.

2) Nervös inför nya jobbet = min hjärna går på högvarv när jag eg. ska slappna av.

Förhoppningsvis så kommer allt (sömnen) att ordna sig och fram tills dess en rolig reklam om något väldigt gott :)

Kommentera

