Uppdatering

När det gäller boende har jag nu en plan, kanske inte en bra plan, men den innebär att jag har tak över huvudet och en säng att sova i. Planen är att jag bor på något billigt Hostel i centrala Stockholm tills jag hittar något bättre .

Sedan för att jag inte helt ska tappa kontakten med omvärlden så planerar jag att köpa en bärbar dator och just nu verkar det som om det blir en liten Asus. Dessutum hörde jag nu när jag ringde hem att de har ett telia mobilt bredband över som jag kan få ta :)

He börjar ta sig som mordbrännarn sa.

Kommentera

