=/

Detta kommer bli en klagande och lite mer personligt blogginlägg än vanligt, så ni är varnade. :)

Något som jag ogillar med att få jobb är att iaf jag börjar fokusera på andra saker som saknas i livet – d.v.s. kärlek och sånt. Men som tur har jag riktigt bra kompisar (you know who you are) som gör att jag inte känner mig helt ensam och utlämnad i livet (även om dessa tankar ändå kommer och går). Vi alla har ju olika rädslor, och för mig är det ensamhet the big one. Som ni kanske förstår så börjar denna känsla komma fram nu när jag ska ner till Stockholm där jag knappt känner någon, men jag klarar mig alltid. Vissa kommer nog att känna igen sig i dessa funderingar.

Live long and prosper!

Ett svar to “=/”

  1. Det kommer nog att kännas ensamt och osäkert alldeles i början, men känner jag dig rätt så kommer du fort in i både rutiner och annat. Du kommer att träffa kollegor, som är förstående för att du är ny. För alla är ju nya någon gång! Det kommer att gå bra, B-G. Jag tror på dig. Verkligen. Och jag kan inte tänka mig annat än att kollegorna är snälla och tillmötesgående. Stort lycka till med allt! :) Och SKRIV här på bloggen och på FB. Vi vill ju veta vad som händer!!!

Kommentera

