Mot nya äventyr

Visste inte att det gick att få jobb via intervju – hade hört talas om det men själv inte upplevt det. Jag har ju ändå jobbat på många olika ställen men ingen via intervju. Men det känns roligt att jag får fortsätta nörda ner mig mer med DiVA och i princip utveckla rutiner etc. :)

Men det ska bli roligt att börja på ett nytt ställe med saker som man någorlunda känner till. Jag skulle vara mycket mera nervös om allt skulle vara nytt. Förrutom det är det ju trevligt att man hamnar närmare Sfbokhandeln och Serieteket, som nu blivit mina favoriter i Sthlm :)

On a side note: Kanske man hittar nån trevlig flicka där också. Fast det verkar vara mest rökare där så jag vet inte om jag är så sugen på Sthlmare :p

Kommentera

