Fullt upp idag

Ska ner på stan och stressa idag. Inser att det är nog inte så fullt upp som jag tror utan det handlar mer om vart jag ska. Jag ska bl.a. till AF och skämmas/brytas ned och sen på Nordea och skälla ut dem (blir väl snarare jag som får stå där med mössan i handen). Men innan allt det så ska jag på Game och byta in en massa spel och kanske köpa mig något nytt.

För att göra ”dagens” kulturgärning så länkar jag till en video av ett riktigt bra band jag såg live på trästock en gång (2005?).

Kommentera

