Hungrig och vill spela

I know, I know – jag är lite efter när det gällser spel. Införskaffade nyligen (ok ett år sedan) ett PS2 med bl.a. God of War och det är just God of War jag vill spela men spelet fryser nu vid ett ställde där jag tidigare varit. Det bådar helt klart inte gott för det fortsatta spelandet av GoW.

När det gäller mat så skulle det sitta bra med räk-chips nu eller ett skrov ;) Men troligtvis blir det gröt.

Dessutom har min katt flippat ut nå förjävligt. Jag trodde att jag skulle slippa att hon klättrar i bokhyllor och he ner saker och klöser i böcker nu när jag flyttade – men det verkar inte bättre än att jag måste kattsäkra allt igen :(

En lite mer rolig nyhet är att piratpartiet utmanar övriga partier i Starcraft 2. Det kan vara ett ganska smart sätt att visa att spel också kan vara kultur/sport.

Kommentera

